Pagi-pagi dah tutup akaun. Alhamdulillah… perniagaan semakin meningkat walau tak seberapa.
Petang… sempat melayari internet. Periksa peti email. Jam menonton filen Thai seram. Kalau tak silap tajuknya Dorm. Kisah budak-budak asrama dengan kisah mistiknya. Kemudian sambung drama Korea… Sassy Girl, Chun Hyang. Babak sedih kali ni. Chea Rin mempengaruhi minda Chun Hyang supaya jangan percaya dengan kata-kata Mong Ryong.
Malam… menaip cerita. Dapat ¼ bab sahaja!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort
Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...
-
Jumlah Followers Stekat ni : 60 jer Jom la pakat join segmen ni ye.... harap2 bertambah kenalan bloggers :)
-
Ke KWSP semalam. Hantar borang KWSP 14 untuk permohonan pengembalian lebihan caruman KWSP tahun lepas. Kat borang tu ada note : permohonan ...
-
Awal tahun ni me n hubby sibuk urus buka akaun perniagaan iaitu akaun semasa di Maybank. Sebelum tu try nak buka akaun CIMB tp banyak prose...
No comments:
Post a Comment