Posts

Showing posts from April, 2006

Ceriakan harimu

Image

KOMEN-MAWAR CINTA

Ada yang baca novel ni dan bagitahu endingnya sikit sangat... ending tergantung.... Memang betul. Sebab saya fokuskan kepada hero dan heroin. Bila hero dan heroin bersama saya pun stop. Yang lain-lain tergantung. Tapi novel kedua saya tak buat cam tu dah. Semua watak ada endingnya tersendiri.

Saya peminat telenovela. Telenovela suka letak watak2 sampingan yang meleret-leret supaya dapat dipanjangkan. Bila menonton, saya cuma fokuskan hero n heroin je. Sebab tu lah bila buat novel saya pun terpengaruh dengan apa yang saya inginkan.

Pernah juga dapat ilham untuk sambung cerita Mawar Cinta tu.Dah ada dah idea. Tengoklah... kalau ada permintaan saya sambunglah.

Selamat Datang

Kalau nak lihat hasil karyaku, pergilah ke KARYA. Kalau nak baca catatan harian jelajahlah JURNAL. Dan kalau nak lihat gambar pergilah ke FOTO. TQ :)