Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2011

Pesta Buku Datang Lagi

Salam...

Hari ni bermulanya pesta buku antarabangsa kuala lumpur bertempat di PWTC. Pesta buku akan berakhir pada 1 mei 2011.

Insyaallah saya akan mengunjungi pesta buku lagi kalau tak silap untuk kali ke enam 1 mesi nanti. saya pilih 1 mei sebab 2 mei tu cuti :-) Jadi, tak adalah penat sangat nak ke KL dan balik semula ke K.Kangsar.

Mula-mula saya ke pesta buku tahun 2005 masa novel pertama saya Mawar Cinta diterbitkan. Masa tu gi intai2 jer novel yang terpamer kat booth sebuah penerbitan yang dah bungkus..huhu.. 2006 tak sempat nak pergi. 2007 aku kunjungi lagi. Kalung tak sempat terbit lagi masa tu, hanya iklan saja. Pun gi intai2 jugak kat booth KarnaDya. 2008 baru aku ke sana sebagai penulis yang dijemput hehe. Masa tu agak sibuk (walaupun tak sibuk mana) sain autograph utk novel Kalung & Alia.
Tahun 2009 aku ke sana lagi. Masa ni Kak Dewi Sukma jadi peneman. 2010 aku ke sana kejap jer. Bertemu pulak dengan Nora Fuad.

dan 1 mei nanti insyaallah aku akan ke sana lagi... harap dapat…

18 MAC 2011 - MAJLIS AKAD NIKAH

Alhamdulillah selamat berlangsung majlis akad nikah tepat jam 9.14 malam di Masjid al-Bakri, Kg.Kuak Hulu. Dengan sekali lafaz, aku kini sah bergelar isteri. Semoga rumahtangga kami kekal bahagia hingga ke akhir hayat, di dunia hingga ke syurga.. Amin...