E-DAGANG

Assalamualaikum...
Di sini saya ingin mempelawa sdra/i utk menyertai perniagaan e-dagang yang diterajui oleh sdri Fifi..Pengacara “Bersamamu” TV3. Utk pengetahuan sdra/i, Fifi mendapat idea utk mencetuskan perniaagaan e-dagang ini setelah menghadiri “Workshop Jutawan Internet” oleh IRFAN KHAIRI. Kini, perniagaan ini semakin mendapat sambutan hangat dan menjadi bualan ramai. Ditambah lagi populariti Fifi sebagai selebriti membuatkan ramai yakin dengan bisnes yang diperkenalkannya ini. Setiap hari ada sahaja orang baru menyertai teamfifi.com. Ramai telah menjana pendapatan yang sama sekali di luar jangkaan. Jika sdri berhasrat utk menjana pendapatan sampingan yang lumayan dan ingin bebas dari masalah kewangan, inilah jalan yang terbaik….tidak mustahil suatu hari nanti sdri akan berkata kpd diri sdri…”kenapalah aku tak join awal-awal…”Utk maklumat lanjut sila layari
http://www.teamfifi.com/cahyapurnama
Terima Kasih
p/s: pada siapa2 yg kerjanya melayari internet tu sesuai le join. yg pendiam..pemalu..pun sesuai gak coz korang tak perlu promote dgn cara berdepan dgn org. just email je. so klik website kat atas tu k...

Comments

Anonymous said…
HE.HE...HE DAH MASUK UR BLOG. TAMBAH LG LA ISI DIA

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA