Perpindahan

Assalamualaikum...

Sekarang ni saya dah jarang singgah atau mencoret sesuatu di blog gara-gara berpindah ke tempat baru. Sekarang saya dah jadi pemastautin Kuala Kangsar. Di rumah baru ni belum ada perkhidmatan internet. Nak singgah di cyber cafe tak de masa pulak. So dua minggu sekali baru le saya online...masa saya balik kampung. Dapatlah saya jenguk blog ni. Gambar pun banyak yang tersimpan cam tu je... belum semput di publish.

Walaupun pelbagai halangan ditempuhi, syukur alhamdulillah akhirnya Kalung bakal diterbitkan. Itulah yg dijanjikan oleh penerbit. Biar lambat asalkan menarik. Tentunya novel ketiga saya ni berbeza dengan novel pertama dan kedua. Jauh bezanya. Temanya....korang bacalah sendiri nanti. Cuba nak cari kelainan pulak. Asyik cinta remaja aje... so ubahlah sikit. Cinta tu tetap ada krn semua manusia ada perasaan cinta, kan...

Pesta buku...kaum penulis semua tentu sedang berkumpul di PWTC. Saya teringin sangat ke sana. Cuma sekali je pernah ke sana. Harap kali ni dapat sekali lagi menjejak pesta buku. Akan dicari masa yg sesuai. Insya Allah.

Adios

Comments

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank