Pesta Buku


5 Mei 2007... Ini kali kedua saya ke pesta buku...seperti kali pertama dulu, saya lebih suka tengok2 je buku dari membeli...almaklumlah, saya ni tak suka sangat membaca (di samping poket kosong, hehehe...). Kalau beli pun nak buat tanda kenangan yg saya telah menghadiri pesta buku 2007, tu je...kali ni pergi dgn seorg adik dan dua org ank buah.


Tak lupa, saya singgah di booth KarnaDya setelah beberapa kali meronda di kawasan situ...waktu ambil autograph Kak Aina tu, dia tak kenal pun saya krn hanya nama pena saya je yg dia kenal. Begitu jg dgn team KD yg lain. Hasrat hati memang tak nak perkenalkan diri. Selain segan, sy memang tak nak org kenal saya. So, dah siap Kak Aina sain, kita bergambar. Tup tup ternampak novel kedua saya (Kembara Cinta) atas meja depan Kak Aina. Saya pun buat2 tanya ttg penulis tu. Kak Aina bgtahu sy yg penulis tu dtg dari tempat yg sama dgn saya. Malas teruskan lakonan, saya pun perkenalkan diri. Kecohlah sekejap. Kak Aina pun tunjuk cover novel sy yg Insya Allah bakal diterbitkan...


p/s : mujurlah saya tak terus berlakon krn rupa2nya ada yg mengenali saya...hahaha...








Comments

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA