Setelah Enam Tahun...

Hari Sabtu aku online tanpa had. Dari pagi ke tengah hari. Rehat kejap, lepas tu online lagi sampai tengah malam, tak tutup-tutup. Pagi esok bila aku on laptop, ada masalah! Tak boleh nak buka. Grr.... something is missing. Cuba banyak kali tapi masih gagal juga. Huhu... akhirnya terpaksa hantar ke wad untuk dibesah siasat. Doktor lappy tu cakap, kepala dah kena telan dengan virus sebab tu tak boleh nak buka lagi. Katanya kena reformat. Petang tu juga boleh ambil. So, aku balik la ke rumah dulu. Tengah hari dapat panggilan dari doktor, katanya lappy ku tak boleh nak reformat. Ada problem. Huhu... tunggu...tunggu... hari ni baru okey. Ada problem dengan keyboard. Sebab tu susah nak reformat. Lega, akhirnya sembuh juga lappy kesayanganku ini. Mana tak sayangnya, dia dah banyak berjasa. Dah dekat 6 tahun. Lepas ni tak nak guna dah tanpa had. Kena bagi rehat gak.
Hmm...ni lah pertama kali aku reformat laptop acer ku...

Comments

zurie said…
hahhahaha...
sampai doktor itu pun kene tuduh "MALING"
hehhehhe
lain kali, jgn dok rebutkan sgt gelaran juara internet tuh...huhuhu
zz said…
aku berundur la...aku serah juara internet ke mu plak la

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank