Friday, April 25, 2014

Menulis & Bisnes

Inilah dua benda yg aku suka buat. Tak boleh nak tinggal.  Kedua2nya aku mula sejak di bangku sekolah lg. Dan Kedua2nya ikut mood. Mood menulis dtg aku pun menulis. Mood bisnes dtg aku pun  berbisnes.

Zaman sekolah dulu..time cuti je aku akan berniaga rojak. Best tau potong buah2 pastu campur dgn kuah rojak. 20 sen je. Murah kan. Aku jugak pernah jual bookmark buatan sendiri..kad2..

Selain tu aku pernah berniaga alat tulis di kampung hingga maju la jugak. Tapi kedai terpaksa tutup bila aku berhijrah. So sad...

Dan skrg aku masih berbisnes.  Tp sbg agen dropship.  Tak sempat wei nak uruskan pengeposan. Jd agen dropship la plg sng nak raih pendapatan.

Bila mood bisnes suram..ganti pulak dgn mood menulis. Tp aku dah   x menulis serancak zaman muda2 dolu. Kalaulah dulu2 ada web utk asah bakat..tentu aku dah byk nvl skrg. .hmm.

Sorry kalau byk ejaan salah. Update via hp je ni..nite

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...