Wednesday, July 23, 2014

Peminat Kartun

Aku minat Kartun? Sorry.... langsung aku x minat. Kalau boleh pilih chanel....kartun paling last aku pilih. 611....617....tolak tepi.
Namun segalanya berubah bila Cicuma dah makin besar. Mula2 aku langgan Baby TV 618. Pantang dgr Charlie Abd The Number dia akan turut menari dgn menggerak2kan kepalanya kiri kanan dan menggoyang badan. Bila dah mencecah lbh setahun dia mula minat Timmy Time...Shrek..Upin Ipin. Dulu aku x kenal pun watak upin ipin. Skrg semua dah hafal dlm kepala otak.
Orang kata jgn dedah anak bwh 2 thn pd kartun.  Tp Cicuma dah sangkut. Mcm mana ni..huhu

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...