Sunday, February 21, 2016

Me kat Sinar Harian - Profil Penulis

Hari Khamis ( 28/1/2016)
Aku terima whatsapp dr wartawan Sinar Harian. Nak interview katanya. Jam 12.30 thari, masa tgh meeting, dia call. Tepat masa yg dijanjikan!
Dia pun aju itu ini. aku pun jawab la bala bala bla.
Dia mintak kirim gambar novel dan gambar aku tengah layan peminat. Tapi sebab dah lama tak join majlis layan2 peminat ni, so aku pun ambik gambar tengah sain novel sorang je. Huhu....
Hari Ahad berita I pun masuk. Hik hik! awal pagi dah pergi cari surat khabar. Sebelum ni dah bertahun tak membeli.

No comments:

Teluk Senangin vs Teluk Batik

Teringin nak ke Teluk Senangin dr dulu lagi. Selalu dengar cerita keseronokan pengunjung ke Teluk Senangin. Lagipun tak jauh sangat dr rumah...