Wednesday, February 6, 2008

Sayang Sayang - Aliff Aziz

Masa ku teringat akan dirimu
Ada sesuatu begitu mengganggu
Diam-diam aku menyukaimu
Bermimpi bila kau jadi milikku

*Jauh di dasar hatiku
Inginku teriak ;
Aku cinta kamu

**Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Mesti hati tulus
Cerita berakhir tak senang

Aku tahu sulit bagiku
Mencari-cari pengganti dirimu
Tapi bagi lelaki macam aku
Tak mahu berakhir kerana begitu

Ulang *, **

Tak mungkin, tak mungkin
Aku menyerah hanya kerana tak dapatkan kamu
Meski jauh di dasar hatiku
Inginku teriak ;
Aku cinta kamu

Ulang **

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...