Thursday, January 14, 2010

BARU NAK BERNAFAS

Dah hampir 2 minggu sesi persekolahan 2010 bermula. Awal tahun ni macam biasa la, byk urusan. Tempahan baju sukan dan pakaian seragam pra dah selesai dah. Gambar pun dah selesai. Mesyuarat pun dah berjalan.Tapi dalam sibuk2, sempat lagi aku menulis. Hehe...azam thn ni keca capai juga. Tinggal 1,2 bab lagi dah bleh hantar...cerita awal remaja. Cerita dewasa sabar dulu. Nak siapkan satu2..

No comments:

Salam Lebaran 1439 Hijrah

Masih dalam mood raya kan... Ok I nak wish Selamat hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin buat rakan2 blogger semua....