Sunday, January 3, 2010

Back To School

Saatnya hampir tiba. Esok aku akan kembali ke sekolah, menjalani rutin seharian; mengajar, mendidik anak bangsa. Esok hari pertama murid2 prasekolah. Pasti macam2 karenah. Ada yg mencuit hati dan ada juga yang menggeramkan hati..hehe... Adatlah tu. Setakat ni murid aku 12 orang. Lebih 2 org dr tahun lepas. Tak tau la kot2 esok ada lagi yang nak daftar. Harap2 yang ceria2, yang cergas2 murid kali ni. Barulah bersemangat sikit bila nak buat aktiviti.



p/s : nak pakai baju apa ek esok?

No comments:

Salam Lebaran 1439 Hijrah

Masih dalam mood raya kan... Ok I nak wish Selamat hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin buat rakan2 blogger semua....