Bertugas

Hari ni kena bertugas kat sekolah sampai Selasa depan. Fuh, 3 hari! Kalau sekolah besar kena bertugas sehari jek.. kalau bernasib baik tak perlu bertugas langsung..macam adik aku tu :) So, aku ambil kesempatan untuk membersih kelas. Minggu depan mula nak hias kelas bagi ceria sikit. Baru bersemangat nak mengajar, murid pun bersemangat nak belajar. Aku pegang Tahun 1. Yang tak pernah mengajar Tahun 1 tentu akan merasa sedikit 'seksa'. Tapi memandangkan aku opsyen prasekolah, jadi soal nak tackle murid tak adalah susah sangat. Lagipun setakat ni murid yg mendaftar cuma 9 orang saja. Dengar2 seorang akan ke sekolah lain di Kedah. So, tinggal 8 jer...

Comments

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank