Pesta Buku Antarabangsa 2009

Pesta Buku kembali lagi. InsyaAllah saya turun ke sana Sabtu dan Ahad (18 dan 19 April). Biasanya sehari sahaja saya akan mengunjungi PWTC. Tahun ni boleh lama sikit sebab hari Isnin cuti (Perak sahaja-sempena hari keputeraan Sultan Perak yg jatuh pada hari Ahad). So Jumaat lepas sekolah terus bertolak ke Bangi. Mujur ada 2 orang peneman. Isnin balik semula ke sini. Buat yang sudi, jomlah ke booth KarnaDya. InsyaAllah saya akan berada di situ. Kalau takder, bermakna saya merayap dari booth ke booth lah tu. Kalau saya kurang bercakap, bukan bermakna saya sombong k... saya ni pendiam & pemalu ;)
Jumpa di sanaaa...

Comments

Misa-chan said…
akk pemalu yer.. sy pon pemalu orgnyer..hehe
uplod laaa..suasana di sana sok mungkin pegi gak..
akk , npew saya anta rumusan n sin0psis kt writer@karnadya.com.my
tp , ta de mkl0m blas ..
sy j0int yg mncari bakat2 baru dlm pnulisan ..
saya ada s0h blas ..
tp ta bls ..
dh dkt 3 buln la ..
akk blas kt bl0g saya eyh ~
zahida zarkasi said…
Misa-Chan
Pegi tak pwtc? x jumpe pun...huhu. silap tak ambil no fon awal2 ek..

Mus'ab
Jom turun! ramai2 kita meriahkan pesta buku! sambil tu bleh berkenalan dgn penulis sedia ada :)

iela,
akak dah jawab kat blog adik. moga karya adik diterima...amin

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank