Persembahan 'Matahariku'



Dalam masa yang singkat, inilah lagu yang aku rasa sesuai nak dipersembahkan masa Hari Guru. Lagu Matahari oleh Agnes Monica, memandangkan budak2 ni dah sedia menghafalnya krn mereka peminat senetron Jelita. So, tak payah susah2 nak hafal lirik, cuma nak buat gaya sahaja. Dlm 3 hari mengajar, kira okeyla mereka ni... Masa hari persembahan, gaya hilang tah ke mana... malu kot...

Comments

Mersik said…
Ish ish.. apsal cikgu yg mengajornya tak menyanyi sama? hik hik..
zahida zarkasi said…
cikgunya ada..tu, di belakang tabir tu...nyorok sikit, dia tak suka mencari glamor..hehe
Salbie S said…
hahahah cikgu duk blkg tabir je? bkn tak suka mencari glemer, tapi tak suka mencari nahas hahaha tgk budak2 tu...
zahida zarkasi said…
pndai kak salbie meneka ek... betullah tu.. hehe
ok la tuuuu....matahariku credit to cikgu..

saya dulu tak reti nak nyanyi..last2 "Negaraku" jadi terlintas...

...apalagi depa pun tegak berdiri..
standing (hormat lagu kot)hhikk..hik...hik...

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA