Friday, March 9, 2012

Happy Birthday To Me!

Happy birthday to me
Happy birthday to me
Happy birthday to zz
Happy birthday to me...

Layan jap lagu popular di hari lahir. Hari ni genaplah umurku 35 tahun..huhu...kalau dibundarkan dah jadi 40. Sob sob. Sedih :( Apapun bersyukur tak terhingga pada Ilahi kerana memberi kesempatan untukku bernafas di bumiNya ini. Masih berkesempatan untuk bertaubat atas segala dosa. Syukur. Masih berkesempatan untuk menikmati keindahan hidup ini. Syukur. Syukur. Syukur tak terhingga padaMu Tuhan Yang Maha Esa.

Terlalu istimewa birthday tahun ni sebab first time sambut birthday setelah bergelar isteri. Setahun yang lalu aku masih single mingle. Tapi time tu tengah sibuk tahap gaban buat persiapan perkahwinan. Birthday pun berlalu mcm tu saja. Hanya buat sambutan kecil kecilan kat kelas pra bersama anak2 didikku yang terchenta. Hari ni tak bawak kek dah mcm tahun lepas. Tukar selera pulak. Aku bawak ice cream. Suka la budak2 tu dapat makan ais krim. Licin! Kalau makanan berkhasiat, nak habis semangkuk pun termuntah2. Hehe..budak2..(alamak, aku tak sempat snap gambo budak2 tengah menikmati keenakan ais krim)

Semalam dah celebrate birthday ngan mr.suami kat The Gate Cafe. Cadang nak pegi makan mee banjir udang kuala sepetang tapi hujan pulak. Tak best jalan2 time hujan. Jadi, kami menjamu selera kat cafe jer. Melantak habis-habisan. Hahaha...time hujan, lapoo... Hadih dr mr.suami? Hmm...biarlah rahsia :) :) :)

Selain mr.suami, aku juga terima ucapan2 dr member2 fb. Walaupun wall aku ditutup, tapi mereka tetap pm aku. Thanks! Selain teman2, k'jan jugak ada bagi hadiah. Hadiah kenaikan gaji 13%. Syukur... Alhamdulillah SBPA dibatalkan dan SSM diteruskan dengan penambahbaikan. Cola pun naik RM50. Jadila RM150. Huk2...sekolah aku ni di bawah Enggor, jadi Cola RM150. Kalau bawah Kuala Kangsar Cola RM250. Alamat punya pasal...sadis!

Satu lagi hadiah yang aku tunggu. Semoga diperkenankan...amin...




No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...