Pesta Buku ANTARABANGSA 2015

Kemeriahan Pesta Buku Antarabangsa 2015 di PWTC datang lagi. Bermula 23 April sehingga 3 Mei 2015. Maka berpusu-pusulah pencinta buku ke PWTC. Inilah masanya nak beli buku dengan harga murah gila. Inilah masanya jugak nak jumpa selebriti dan artis...dan tak lupa Novelist. 

Dah beberapa tahun aku miss Pesta Buku. Kalau tak silap sejak 2011 aku dah tak jejak kaki ke sana. Bukan tak nak pergi, tapi ada komitmen lain yang harus diutamakan. Tahun ni? Ermmm pun tak pasti lagi walaupun cadangnya 1 Mei nak turun KL sampai 4 Mei. Ada 'baby' ni susah sikit nak masuk tempat sesak. Anak pun mesti tak suka. Rimas. Lain la kalau bujang...

Siapa2 yg pergi tu bolehlah try usha novel pertama dan keduaku bersama Buku Prima
1. Hanya PadaMu
2. Mak Datin, Isteri Cikgu
Tengok kat booth Karangkraf. 

Selamat Berpesta!!!




Comments

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA