Friday, May 29, 2015

Mudahnya Menjemput Rezeki

Terima buku laris di pasaran ni hari Rabu. Hari Khamis dah khatam. Dah lama dengar pasal buku ni tapi tak berkesempatan nak beli. Terlupa pulak boleh beli online sekarang, tak perlu susah payah ke kedai buku. Hari Selasa aku order kat MPH, Rabu dah sampai. Cepat. Servis terbaik. Tak macam Lazada. Lambat siot.

Baru aku semakin faham apa itu REZEKI. Sebelum ni aku cuma tahu rezeki dalam bentuk wang, kesihatan, anak, ilmu. Rupanya pengertian rezeki lebih luas dari tu. Mencari rezeki lebih sukar berbanding menjemput rezeki. Macam mana? Beli buku MMR...semua ada dalam tu.

Aku tertarik tentang Buku Impian. Dah tak sabar aku nak buat buku impian. Nak hias cantik2. Jommm....

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...