Sunday, December 2, 2007

Alia - Novel Baru

Ini adalah tajuk novel pertamaku, yang dikategorikan sebagai novel awal remaja ( fokus utk kanak2 berumur 9 -15 thn). Tapi yg dewasa pun boleh baca juga. Perjanjian sudah sampai. Insya Alah akan diterbitkan pada bulan ini. Sekarang tengah tunggu cover keluar. Terbitan KarnaDya Solutions.

6 comments:

zurie said...

x sabor nk tgk cover ALIA

Anonymous said...

Wah.. tahniah! Diam-diam ubi.. lps ni dh bleh htr mss baru plak.. hmm.. bgmnlah rupanya 'ALIA' tu nnt ya..

dEW! Sukm@ said...

anonymous tu kak dewilah.. hihi.. gi chk forum kd.. ada citer psl Kalung..

tanne hadihaz / zahida zarkasi said...

zurie...aku lagi tak sabar.

Dewi Sukma...mns baru? hmm...bagi Alia terbit dulu. Dah pergi dah forum. Terharu gak ler...

Nur Alya Husna Mohamad Noh said...

Kak,

Alia tu nama saya. Terima kasih lah pilih nama saya. Saya anak Makcik Badariah.

alya

tanne hadihaz / zahida zarkasi said...

hai nur alya...
jangan lupa baca Alia tau, tambah2 lagi sbb nama serupa, kan...dah dekat nak terbit tu..baca tau!

Kenduri Berhidang

Semalam, 11/8/2018 keluargaku buat kenduri doa selamat / kesyukuran sebab my sis dapat kerja (tukar perkhidmatan actually). Nak buat memang ...