Sunday, December 30, 2007

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes


Dia tak diam, 2007 bakal berlalu pergi
Meninggalkan seribu memori

Selamat tinggal 2007
&
Selamat Datang 2008





Aku dah beli diari 2008. Sejak Form 4, aku tak berhenti menulis sesuatu di dalam diari. Buat semua pengunjung blog, saya ucapkan Selamat Tahun Baru! Hujung tahun..mood menulis tenggelam seketika. Aku janji nak hantar manuskrip ke KD hujung thn ni (esok le), tapi nampaknya belum siap..sorry! Sambil menghitung hari, menunggu detik tahun baru, aku nak tonton VCD citer :-



p/s: aku minat filem sebegini..so tengok 10 kali pun aku takkan jemu..

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...