Azam 2008

Ini hobi yang aku paling suka iaitu menulis cerita pendek. Nak kata pendek tak juga, sebab panjang gak. Tapi nak kata panjang beratus muka surat macam novel tu, tak juga. Ala, kira macam nopen la...lebih dari 40 hasil tulisanku yg hanya menjadi simpanan di rak buku. Tahun depan aku bercadang nak panjangkan/kembangkan lima, enam cerita-cerita di atas menjadi nopen dan novel. Itulah azamku tahun 2008! CHAYO! CHAYO! YES!



Comments

dLyn aZmi said…
best nye simpan lg sume2 yg ditulis tu.. lin dulu pun rajin menulis since darjah 6.. tp sume cite x abis n tulis atas kertas kotor jek.. la ni saki baki cite yg prnh tulis dulu, yg stil ade kat dlm kepala ni.. taip siap2 dlm notebook.. takut lupe hehehe
sebenarnya 1/3 dah hilang...tinggal tajuk je. teringin juga nak taip semula cerita (yg ada tu tulis tgn jek), tapi arghh...malas! tunggu thn 2008 ajelah hehe..
dEW! Sukm@ said…
WoW.. byknya koleksi dia! jelez i.. hehehe! k'dewi plak jenis suka tulis kat buku skrap jek.. buku tu dibuat drp kertas komputer yg bersaiz A3, dikerat dua (recycle paper) kekdg bila boring, baca balik n ketawa sendiri sbb x sangka bleh tulis mcm tu.. spt bukan k'dewi yg tulis plak!? err.. lps ni, k'dewi ingat nk bukukan smua spt tannelah agar npmk lbh kemas!
Rasha_rz said…
chayo! chayo!........
kalau 40 itu menjadi novel, waduh. jadi saudagar novel adik akak. tahniah dik. teruskan azam mu.
KAK DEWI..
sy pun tergelak sorang2 bila baca semula cerita yg sy karang sejak umur 16 thn tu..ayat2nya hehe kelakar..sy pulak guna kertas kosong yg saya koyak dr buku latihan sekolah (lepas hujung thn).

KAK ILA..
hrp2 10 tahun nanti, 40 novel sy dah ada di pasaran...amin. Tapi masa tu tentu nvl kak ila dah 3X ganda drpd sy kan..

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA