Malaysian Typing Speedtest

Kamu mencapai 209 markah, jadi kamu berada di posisi 3062 dari 9598 dalam senarai kedudukan


Kamu menaip 252 aksara seminit
you mendapat 39 perkataan betul dan
kamu mendapat 0 perkataan salah

39 perkataan

Speed test

p/s : oklah tu buat yg tiada kursus menaip..hehe

Comments

zakri said…
kamu belajar menaip dengan apa?
belajar sendiri kat PC ke ada belajar ngan member-member?
39 WPM tu kira laju dah tu.
kalau 12WPM macam saya ni agak2
boleh ke buat novel? huhu
zahida zarkasi said…
belajar sendiri jer..
ingatkan sy dah kategori slow, rupanya ada yg lbh slow hehe....
12WPM pun bleh wat novel gak, dgn syarat hari2 menulis...lama2 semakin lajulah...tak caya, try la

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank