Saturday, September 15, 2007

Nama Betul

Sejak pakai nama betul ni, aku mula dikenali. Sebelum ni kat sekolah, tak ada pun cikgu yang tahu aku ni menulis. Bila dah masuk paper, semua mereka terkejut dan bertalu-talu ucap tahniah sehingga guru besar pun sentuh pasal aku sebagai penulis semasa perhimpunan. Bila berbual, tak ada lain yang dibualkan melainkan pasal hobi aku tu. Mereka terus keluar cari novel aku kat Pekan Kuala. Setahu aku kat sebuah kedai buku tu ada jual Kalung, tapi dah lama habis.

2 comments:

dS said...

Waduh! Glamer banget! Kayak bintang fofuler sih!!!

Catatan ZZ said...

bintang belum fofuler sih...belum berstatus bintang...tapi sdg cuba menggapai bintang nun di langit tinggi.

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...