Mesyuarat Guru & Tugas 2012

Hari ni mesyuarat guru berlangsung selama tiga jam lebih. Kehadiran penuh. Tentulah semua hadir sebab nak tahu tugas dan jawatan tahun depan.

Memang aku tunggu saat dapat buku panduan tugasan. Setiap tahun mesti dapat buku tebal ni. Kali ni cover warna biru. Cantik. Ada perubahan sikit. Kat depan ada gambar sekolah. Maju setapak. Hehe...

Bukan cover yang aku nak storykan...Pasal tugas. So, bagi tahun 2012, inilah senarai tugas yang aku kena laksanakan :

1. Setiausaha Kajian dan Tindakan
2. AJK Transisi Tahun 1
3. Setiausaha Prasekolah
4. Setiausaha Lawatan dan Rombongan
5. Setiausaha Penghayatan Bulan kemerdekaan
6. AJK Sambutan Maal Hijrah
7. Setiausaha Hari Anugerah
8. AJK Pengurusan Tahap 1
9. AJK Panitia Pend Jasmani dan Kesihatan
10. AJK Panitia Seni dan Muzik
11. Ketua Panitia Prasekolah
12. AJK Bimbingan kaunseling dan kebajikan Murid
13. AJK 3K Sekolah
14. AJK Pend. Pencegahan Dadah
15. Setiausaha Kokurikulum
16. Pen. S/U Pembangunan Sukan sekolah
17. Setiausaha Organisasi Kelab permainan
18. Guru Prasekolah (Tetap dan Berpencen )

Setiausaha saja dah tujuh. Belum tambah setiausaha hari kokurikulum lagi. So, 8 semuanya. Standard la tugas banyak bagi sekolah bertaraf SKM (sekolah kurang murid). Murid pra tahun depan 18. Semua murid SKUR 75 orang jer next year.


p/s : Apa2pun aku harap dapat jalankan tugas sebaik mungkin. Amin.... Welcom 2012

Comments

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA