Friday, October 19, 2012

Sebelum Sesi Persekolahan 2012 Berakhir

Ada beberapa projek/kerja/urusan yang perlu aku selesaikan sebelum bermulanya cuti panjang. Antaranya :
  1. Kem Membaca next week - aku perlu sediakan buku program, mengadakan pertandingan mewarna untuk murid pra dan persembahan pada hari penutupan (Rabu)
  2. Majlis Qurban - Isnin 29 Okt 2012 - aku bahagian timbang menimbang daging untuk diagihkan pada staf dan murid-murid
  3. Majlis Anugerah Cemerlang - 1 Nov 2012 - aku jadi bendahari, urus peserta & pendaftaran
  4. Majlis Konvokesyen Prasekolah - 1 Nov 2012 - kena sediakan sijil pra, sediakan budak dengan pakaian jubah, sediakan hadiah, urus murid-murid
  5. Perkhemahan - 2 hingga 4 Nov 2012 - aku setiausaha, dah siap bentang kertas kerja, tunggu nak hantar murid ke tempat perkhemahan
  6. Jamuan Hari Jadi & Akhir Tahun Pra - 7 Nov 2012 - kena sediakan cenderahati (setel - bg mug jer), tempah kek (setel) dan tempah nasi lemak (belum lagi), dan satu lagi edar surat jemputan pada ibu bapa
Dalam masa 12 hari aku kena siapkan semua tugasan. Lepas tu bolehlah cuti pannnnjangggggg....

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...