Saturday, December 1, 2012

Jualan Gudang Karangkraf

Salam...anda minat baca novel? buku? majalah? Jangan lupa sertai Jualan Gudang Karangkraf yang sedang dijalankan di Perkarangan Kompleks Karangkraf, Shah Alam. 


Tarikh: 30 November - 2 Disember 2012 (Jumaat, Sabtu & Ahad)

Masa: 9.00 pagi - 7.00 malam
Tempat: Pekarangan Kompleks Kumpulan Media Karangkraf, Lot 2, Jalan Sepana 15/3, Off Persiaran Selangor, Seksyen 15, Shah Alam (bersebelahan UMW Toyota)


So, hari ni dah masuk hari kedua. Cepat2lah ke sana untuk mendapat harga diskaun. Novel terbaru saya pun ada diskaun. Novel Mak Datin Isteri Cikgu (Dannie Sofea) keluaran buku prima bagi bulan disember 2012 dijual dengan harga pakej bersama 2 lagi novel yang terbit pada bulan yang sama iaitu Dia Bukan Suamiku dan Sayap Pesona Ratu... harganya cuma RM50 untuk ketiga2 novel tersebut. Dengar khabar ada jugak novel yang dijual serendah RM3. Jadi, apa tunggu lagi, jom ke jualan gudang segera.

Ceh,pandai je suruh orang pergi. Aku sendiri tak pergi..huhu... Keadaan tak mengizinkan aku ke sana. Kalau tak, memang aku dah pergi. Nak tengok sangat novel aku tu. Hingga ke saat ini aku belum lagi tengok live novel aku tu  dipasaran..huhu... 


Murah kan...
Novelku berada di tempat ke2 terlaris....Top 10 terlaris Buku Prima dari 19/11/2012 hingga 25/11/2012!

Hanya memandang dari jauh... tu nampak tak novel saya tu - Mak Datin Isteri Cikgu. Harap2 laris la...amin



p/s : Semoga MDIC mendapat tempat di hati pembaca...Amin

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...