Jalan Pintas Ke Neraka

Dah lama tak menonton tv. Seminggu sekali je drama yang diikuti... Sindarella. Tapi tadi baru selesai tengok cerekarama dgn tajuk di atas. Lakonan Eizlan Yusuf, Rita Rudaini dan Razlan (alamak, tak tau nama sebenar pelakon ni). Best juga... tapi ending kurang menarik pd pendapat saya. Kalau boleh biarlah panjang sikit si Yana tu hidup terseksa. Suka tengok lakonan Rita... dari isteri yg lemah lembut bertukar menjadi jahat sebaik sahaja berkenalan dengan lelaki hensem... Razlan, si pengedar dadah. Dari putera raja jd pengedar dadah? Hebat tu! Ops... putera raja tu lakonannya dlm drama Sindarella sbg Tengku Haidar. Tak sabar nak tengok sambungan Selasa nanti...

Comments

affanazami said…
razlan tu remy ishak. i like their acting too. tp penceritaan tak kemas kan?
ha, remy ishak..aah, penceritaan tak berapa kemas... macam ada yg tak kena..perlu diperbaiki lg.. biar penonton menarik nafas puas hati selesai cerita
zamz1 said…
ini ke citer yg sanggup tipu pastu sumpah atas name AlQuran? termiss pulak nk tgk citer ni
x kut..xde pulak scene sumpah..xtau le kut sy termiss scene tu

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank