Streamix Rosak Lagi

Inilah yang malasnya kalau pakai stramix. Bukan sejam dua kalau nak baiki, tapi memakan masa. Mula-mula kena kol 100 dulu. Nanti akan ada yang ajar cara-cara nak perbetulkan streamix tu balik. Setengah jam atau lebih godek sana godek sini kalau tak okey jugak baru boleh bukak report. Nombor report akan diberi. Dalam tempoh 24jam orang telekom akan datang untuk baiki.

Kali ni lebih dari 24 jam. Dorang datang tapi baiki kat luar jer. Aku kat sekolah masa tu. Dorang suruh cek bila dah balik rumah nanti. Tengok-tengok macam tu jugak. Telefon pun terus senyap, langsung takleh nak guna. Keesokannya (hari ni) baru orang telekom datang lagi. Kat tiang luar okey. Yang rosaknya kat soket. Terbakar apa entah. Dah dibaiki, fon jer okey. Streamyx tak okey lagi. Dorang baiki lama gak baru okey. Kena setup balik. Huh!!!

Akhirnya hari ni aku boleh online..yabedabeduuuu

Comments

Popular posts from this blog

Pengembalian Lebihan Caruman KWSP

Cara Buka Akaun Perniagaan Maybank

PERCUTIAN ATAS KAPAL - STAR CRUISE LIBRA